Op naar Kenya! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Inge Heijden - WaarBenJij.nu Op naar Kenya! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Inge Heijden - WaarBenJij.nu

Op naar Kenya!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Oktober 2012 | Kenia, Nairobi


Een overvolle backpack en een bommetjevolle koffer staan klaar voor mijn reis naar Afrika. Morgennacht om half 3 zal ik landen in Nairobi om vervolgens een gezellig (?) nachtje in het klooster te slapen (nadere informatie volgt). Na een lange busreis van een dag zouden we op zondag in Kisumu moeten zijn. Maar ach, het is en blijft Afrika dus wie weet ben ik volgende week pas op plaats van bestemming. Jullie horen van mij!

Veel liefs Inge

  • 05 Oktober 2012 - 11:02

    Kaat:

    Lieve Ingel,

    Nu gaat het inderdaad echt gebeuren!
    Gelukkig heb je al enige ervaring met Afrika, dus extra goed voorbereid op reis.
    Geniet er van, verbeter de wereld ;), succes met de studie en vooral veel plezier!
    We spreken elkaar snel en 'zien' hebben we het gewoon niet over ;)
    Ga je missen meis...!

    Dikke kus, Kaat

  • 05 Oktober 2012 - 14:02

    Fam. Van Der Heijden:

    Goeie reis Inge, Wilke en Anoek!!!

    Pap en mam, Marlijn Aniek Rens*

  • 05 Oktober 2012 - 20:19

    Marije:

    Lieve Inge!


    Ik wens je super veel plezier toe!ben zwaar jaloers op je!!meis enjoy!!!!

    Kuss

  • 06 Oktober 2012 - 15:46

    Riny:

    Inge een goede reis en geniet ervan. Ik ga je volgen. Malou is ook in Kisumu geweest.

    Liefs Riny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Hoi, Vanaf 5 oktober tot en met 9 januari ga ik Afrika verkennen. Samen met mijn twee reisgenootjes: Wilke en Anouk zal ik onderzoek gaan doen naar de concentratie van tienermoeders bij het project TEMAK in Kisumu, Kenya. Dit onderzoek is een onderdeel van mijn studie Pedagogiek. Na 9 weken onderzoek wordt het tijd voor vakantie en zullen we van Kenya naar Tanzania reizen om vervolgens kerstmis te vieren op het droomeiland Zanzibar.... Op deze site zal ik vertellen wat ik tegen kom, meemaak en hopelijk een leuk beeld schetsen van Oost-Afrika! Liefs Inge

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 630
Totaal aantal bezoekers 7930

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 09 Januari 2013

Kenya, Tanzania, Zanzibar

Landen bezocht: